Foto’s afsluitdag HWSV Jeugdzeilen Oudega 8 september 2019

Kijk hieronder naar de foto’s. Na het opladen van de Optimisten, volgboot en buitenboordmotor op de autotransporter die Erik Kappert ter beschikking had gesteld en nog een kleine aanhangwagen met 1 Optimist zijn wij afgereisd naar de Watersportcamping De Bearshoeke te Oudega. Gastvrije ontvangst door de beheerster. Wij mogen bij regen ook gebruik maken van de binnenfaciliteiten van de camping. De kinderen hebben al snel het klimrek ontdekt waardoor de organisatie met hulp van de ouders de boten te water kunnen laten en optuigen. Op het grasveld worden meegebrachte stoelen en tafels geplaatst evenals grote hoeveelheden etenswaren en limonades. Een Valk met aanhangmotor opgehaald bij watersportbedrijf De Werf, waar de gehele dag prima mee is gezeild. De weergoden zijn ons dit jaar goed gestemd. Een mooi doorstaande wind met ook voor de kleine bootjes een overzichtelijk ruim vaarwater. Allen vermaken zich uitstekend. Aan het eind van de middag wordt met vereende krachten de zaak weer opgeruimd en de Valk teruggevaren.
Denk dat ik namens allen mag spreken dat het een fantastische dag is geweest, waarbij de organisatie jeugdzeilen alle lof verdient, evenals Watersportcamping De Bearshoeke en watersportbedrijf De Werf. en niet te vergeten de grote opkomst van de kinderen en ouders! Volgend jaar graag in de herhaling is de algemene mening!
Peter Hans HWSV Fotografie